Zasady korzystania z biblioteki w roku szkolnym 2020/2021. Procedury bezpieczeństwa w okresie pandemii.
1. Zamówienia dotyczące wypożyczania książek składane są wyłącznie drogą elektroniczną – na adres mailowy: biblioteka@sp11wejherowo.pl
2. Zamówione książki należy odebrać w terminie wskazanym przez bibliotekarza w mailu zwrotnym. Termin zależny będzie od dostępności woluminów i kwarantanny zbiorów bibliotecznych po zwrocie przez poprzedniego czytelnika.
3. Książki można odbierać w magazynie bibliotecznym. Zasady odbioru zamówień minimalizują konieczność przebywania czytelników w pomieszczeniu biblioteki, eliminując w ten sposób korzystanie z tych samych sprzętów przez uczniów różnych klas. Przygotowane do odbioru/podpisane imieniem i nazwiskiem książki będą czekać przy wejściu do pomieszczenia.
4. Zwrotu książek również należy dokonać w magazynie bibliotecznym. Czytelnik zobowiązany jest do pozostawienia woluminu we wskazanym przez bibliotekarza miejscu.
5. Wszystkie osoby oczekujące na odbiór zamówienia - w holu/w przestrzeni bibliotecznej zobowiązane są do noszenia maseczek oraz zachowania dystansu wobec innych osób.
Drodzy Czytelnicy, przed nami wyjątkowy i trudny rok szkolny. Wprowadzone procedury służą jednak zachowaniu bezpieczeństwa – dla dobra Waszego i Waszych bliskich.